سئو کپی رایتینگ: راهنمای نهایی

سئو کپی رایتینگ: راهنمای نهایی
کپی رایتینگ سئو هم یک عنصر کلیدی و هم یک چالش بزرگ در هر استراتژی سئو است. همانطور که موتورهای جستجو صفحات وب را می خزند، محتوای وب سایت شما باید با الگوریتم های – همیشه در حال تغییر – موتورهای جستجو تنظیم شود. علاوه بر آن، باید واضح بنویسید تا مخاطبان شما هم از وب سایت شما لذت ببرند و هم درک کنند. پس از همه، ما می دانیم که خوانایی محتوا در رتبه بندی تاثیر دارد.

محتوای با کیفیت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مهم است!

این راهنمای کامل برای سئو کپی رایتینگ، شما را در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی و همچنین 3 مرحله فرآیند نوشتن، راهنمایی می کند. همچنین به شما کمک می کند تا مقالات خوانا و سئو پسند مورد نیاز وب سایت خود را بنویسید! و در آخر، ما به شما اطلاعاتی در مورد نوشتن محتوا برای سایت‌های بین‌المللی و چالش‌های همراه با آن می‌دهیم.

این راهنمای نوشتن سئو شامل موارد زیر است:

کپی رایتینگ سئو و سئوی جامع

 «سئوی جامع نگر»، بدان معناست که هدف اصلی ما باید ساخت و نگهداری بهترین وب سایت ممکن باشد.
اگر وب سایت شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، رتبه در گوگل به طور خودکار انجام می شود.
دلیل آن: گوگل می خواهد به مشتریان خود خدماتی را ارائه دهد که آنها می خواهند.
ماموریت آنها این است: فهرست کردن تمام اطلاعات جهان و در دسترس قرار دادن آن ها برای همه
علاوه بر این، گوگل، البته، می‌خواهد پول دربیاورد، اما باید نتایجی را که به دنبال آن هستند، به مردم نشان دهد. – در غیر این صورت، مردم از گوگل استفاده نمی‌کنند.

بنابراین، می توانیم نتیجه گیری کنیم که گوگل می خواهد بهترین نتایج را به مردم نشان دهد. اگر وب سایت شما، در بازار تخصصی شما بهترین است، گوگل می خواهد آن را در نتایج بالا رتبه بندی کند.

سئو کپی رایتینگ: راهنمای نهایی

سئو جامع نگر

سئو جامع یک استراتژی بازاریابی بین رشته ای است که هدف آن ایجاد بهترین وب سایت در یک بازار خاص است.
برای انجام این کار، طراحی فنی وب سایت شما باید عالی، UX وب سایت شما بدون نقص باشد. و تمام جنبه های امنیتی پوشش داده شود.
با این حال، مهم‌تر از همه این است که محتوای وب‌سایت شما باید به خوبی نوشته شده باشد. و مخاطبانی را که وب‌سایت شما به آنها خدمت می‌کند، هدف قرار دهد. این رویکرد به مهارت های نوشتاری نسبتاً پیشرفته SEO نیاز دارد.

بهترین نسخه را بنویس...

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما بهترین در بخش شماست، متن وب سایت شما باید زیبا و خوانا باشد.
بدون دادن هیچ گونه امتیازی به کیفیت محتوای خود، باید متن خود را با نیازهای خاص موتورهای جستجو، تنظیم کنید.
فرآیند کپی‌رایتینگ سئو بسیار شبیه فرآیند نوشتن هر چیز دیگری است، بنابراین کار سختی است و به ناچار برخی از ما استعداد نویسندگی بیشتری نسبت به دیگران داریم.
متأسفانه، همه ما نمی‌توانیم ارنست همینگوی باشیم، اما با کمی آموزش، هر کسی باید بتواند نسخه سئوی بهتری بنویسد.

قبل از نوشتن: همیشه با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید.

اولین گام کپی‌رایتینگ سئو ارتباط چندانی با نوشتن ندارد. ابتدا باید تصمیم بگیرید که در مورد چه چیزی بنویسید. شما می خواهید برای کدام موضوعات پیدا شوید؟
شما باید از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید در کپی خود استفاده کنید، بنابراین اولین گام کپی رایتینگ SEO، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.
تحقیق کلمات کلیدی کاری است که شما برای فهرست کردن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید انجام می دهید.

تحقیق صحیح کلمات کلیدی شامل این سه مرحله است:

1. بیانیه ماموریت را تدوین کنید.

قبل از شروع تحقیق کلمه کلیدی واقعی، باید در مورد بیانیه ماموریت خود فکر کنید.
این چیزی است که شما را از بقیه متمایز می کند. هنگام تدوین بیانیه ماموریت خود، باید به سوالاتی مانند این که:

  • شما کی هستید؟
  • و وبلاگ شما درباره چیست؟
  • چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟
    پاسخ دهید.

برای تدوین و نوشتن بیانیه ماموریت خود وقت بگذارید.

2. فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط تهیه کنید.

هنگامی که یک بیانیه ماموریت واضح را تنظیم کردید، می توانید شروع به تهیه لیستی از تمام عبارات جستجویی (کلمات کلیدی) کنید که می خواهید وب سایت شما برای آنها پیدا شود.

اگر ماموریت شما واضح است، برای یافتن عبارات جستجویی که در بازار تخصصی شما و نقاط فروش منحصر به فرد شما کاربرد دارند، مشکل کمی خواهید داشت.
اینها کلمات کلیدی هستند که می خواهید برای آنها پیدا شوید.

برای اینکه بتوانید اصطلاحات خوبی داشته باشید، واقعاً باید به ذهن مخاطبان خود وارد شوید. به احتمال زیاد چگونه شما را پیدا می کنند؟ چه چیزی را در گوگل جستجو می کنند؟ در پایان تحقیق کلمه کلیدی خود، باید فهرستی از تمام عبارات جستجوی مرتبطی که ممکن است افراد استفاده کنند داشته باشید.
همچنین به ترکیبات و انواع این اصطلاحات فکر کنید. شایان ذکر است که می توانید از ابزارهایی نیز برای کمک به شما در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. به عنوان مثال، ابزار تحقیق کلمات کلیدی مرتبط Yoast SEO و Semrush .

یک نمای کلی بسازید.

در نهایت، شما باید یک نمای کلی مفید داشته باشید، که کمک بزرگی به فرآیند کپی‌رایتینگ SEO شما خواهد بود.
به ایجاد جدولی از کلمات کلیدی خود برای خلاصه کردن اطلاعات کمک می کند. سعی کنید ترکیبی از کلمات کلیدی را نیز ایجاد کنید، سپس کلمات کلیدی را بر اساس نوعی اولویت ترتیب دهید.
کدام یک از این کلمات کلیدی برای رتبه بندی و نزدیک به بیانیه ماموریت شما اهمیت ویژه ای دارند و کدام یک کمتر؟ هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای اولین بار، باید در نظر بگیرید که چقدر احتمال دارد که صفحات شما برای آن کلمه کلیدی خاص رتبه بندی شوند. در بسیاری از موارد، تمرکز بر کلمات کلیدی کمتر محبوب و کم رقابت می تواند در ابتدا استراتژی خوبی باشد.

3. هدف از جستجو را مورد توجه قرار دهید.

امروزه استراتژی های سئو باید تا حد زیادی حول پاسخ به سوالات مردم باشد. هر زمان که شخصی یک درخواست جستجو را در موتور جستجو وارد می کند، در جستجوی چیزی است. 4 نوع هدف وجود دارد که جستجوگران می توانند داشته باشند:

  • هدف اطلاعاتی: برای یافتن اطلاعات در مورد یک موضوع خاص.
  • هدف ناوبری: برای دسترسی به یک وب سایت خاص با وارد کردن عبارت در موتور جستجو.
  • قصد تجاری: به زودی چیزی را بخرید و قبل از خرید در حال تحقیق هستید.
  • قصد معامله: برای خرید چیزی پس از انجام جستجوی هدف تجاری خود.

در تحقیق کلمات کلیدی خود، باید دریابید که کدام نوع قصد برای کلمات کلیدی شما اعمال می شود و سعی کنید با این اهداف جستجو مطابقت داشته باشید.
می‌توانید از نتایج جستجو برای پیدا کردن اینکه کدام هدف در مورد کلمات کلیدی شما صدق می‌کند استفاده کنید. و محتوای فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید که با این هدف مطابقت داشته باشد. هدف شما باید بر سبک نوشتن شما نیز تأثیر بگذارد، ما بعداً در این به آن خواهیم پرداخت.

4. صفحات فرود برای جستجوگران ایجاد کنید.

مرحله نهایی تحقیق کلمات کلیدی ایجاد پست ها یا صفحات عالی برای کلمات کلیدی است که می خواهید پیدا شوید.
محتوا باید طوری تنظیم شود که بازدیدکنندگانی را که وبلاگ شما را از طریق یک کلمه کلیدی خاص پیدا کرده اند جذب کند. این می تواند یک صفحه اختصاصی یا یک پست وبلاگ باشد که برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه شده است. مطمئن شوید که بازدیدکنندگان شما می توانند وبلاگ شما را از آنجا، از طریق منو یا پیوندهای داخلی مرور کنند. و مطمئن شوید که برای هر کلمه کلیدی مرتبطی که پیدا می کنید یک صفحه دارید.

اگر فرمت عالی برای این نوع پست ها یا صفحات پیدا کرده اید، می توانید از Yoast Duplicate Post برای استفاده از آن قالب برای صفحات مشابه استفاده کنید. با استفاده از آن، می توانید یک پست را شبیه سازی کنید و به راحتی آن را با محتوای صفحه خود پر کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی شما به شما ایده خوبی می دهد که در مورد چه چیزی باید وبلاگ داشته باشید. سپس، شما باید قفل محتوا را در اطراف یک کلمه خاص باز کنید. هر چند کلمه یک موضوع نیست. در کنار یک کلمه کلیدی (یا عبارت کلیدی)، به یک زاویه، یک داستان خاص در اطراف آن کلمه کلیدی نیاز دارید.

سئو کپی رایتینگ: راهنمای نهایی - سه مرحله نوشتن مقاله

سه مرحله نوشتن مقاله

هنگامی که در مورد موضوع یا داستانی که می خواهید بنویسید تصمیم گرفتید، کپی رایتینگ واقعی SEO شروع می شود! فرآیند نوشتن سئو شامل سه مرحله است: آماده سازی، نوشتن و تصحیح (یا ویرایش).

سئو کپی رایتینگ: راهنمای نهایی

مرحله 1 فرآیند نوشتن: آماده کردن متن شما

اولین مرحله از فرآیند کپی رایتینگ سئو واقعی، برنامه ریزی قطعه شما است. قبل از اینکه قلم را روی کاغذ بگذارید (یا انگشتان خود را روی صفحه کلید)، کمی وقت بگذارید و به آنچه می خواهید بنویسید فکر کنید. در حال حاضر موضوعی را در ذهن دارید، اما قبل از شروع نوشتن، باید به سوالات زیر نیز پاسخ روشنی داشته باشید:

1. هدف از مقاله شما چیست؟ چرا مینویسی؟ شما می خواهید به چه جیزی برسید؟
2. پیام اصلی پست شما چه خواهد بود؟ سوال کلیدی که می خواهید به آن پاسخ دهید چیست؟
3. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آنها به دنبال چه می گردند؟
4. برای نوشتن قطعه خود به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟
5. اطلاعات خود را به چه ترتیبی ارائه خواهید کرد؟ ساختار مقاله شما چگونه خواهد بود؟

هدف متن و هدف جستجو

اولین سوال در لیست این است: هدف مقاله شما چیست.
مهم است که از قبل در مورد آن فکر کنید زیرا بر نحوه نوشتن مقاله شما تأثیر می گذارد.
آیا می خواهید به کاربران اطلاع دهید؟ آنها را سرگرم کنم؟ یا آنها را متقاعد کنید که کاری در سایت شما انجام دهند؟
مرحله آماده سازی همچنین زمانی است که باید قصد بازدیدکننده خود را در نظر بگیرید. اگر تحقیقات کلمه کلیدی شما به وضوح نشان داد که هدف پشت یک پرس و جو اطلاعاتی است، و می خواهید یک صفحه متقاعد کننده و متمرکز بر فروش برای آن کلمه کلیدی بنویسید، این تطابق خوبی نیست. البته، اگر به استراتژی کلمات کلیدی خود فکر کرده باشید، این مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

در هر صورت، قبل از شروع نوشتن باید در مورد هدف کاربر خود فکر کنید، زیرا یک متن آموزنده متفاوت از یک متن متقاعد کننده نوشته شده است. زبانی که هنگام نوشتن یک متن آموزنده استفاده می کنید باید واضح و متمرکز باشد، در حالی که زبان متقاعد کننده معمولاً بسیار مثبت است و تمرکز بیشتری روی خواننده دارد. و متون سرگرم کننده بیشتر از زبان غیر رسمی، بازی با کلمات یا اغراق استفاده می کنند.

ساختار متن

یک عنصر مهم در برنامه ریزی مقاله شما تنظیم ساختار آن است. ساختار متن در سایت شما برای کپی رایتینگ سئو حیاتی است. اگر محتوای شما ساختار واضحی داشته باشد، شانس بیشتری برای کسب رتبه خوب در گوگل دارید.

واقعاً سودمند است که قبل از شروع به ساختار قطعه خود فکر کنید. از آنجا که ساختار اسکلت متن شما است: به خواننده کمک می کند تا نکات اصلی مقاله را درک کند.

پست ها و صفحات با ساختار واضح نیز منجر به تبدیل بیشتر در وب سایت شما می شوند. شما شانس بیشتری دارید که اگر بازدیدکنندگان پیام شما را به درستی درک کنند، محصولات شما را بخرند یا به وب سایت شما بازگردند.

مرحله 2 فرآیند نوشتن: نوشتن متن شما

اکنون می توانید فرآیند نگارش سئو واقعی را آغاز کنید! این تنها 20 درصد از کل زمانی را که صرف مقاله خود می کنید، می گیرد.

فقط بنویس!

مهمترین نکته برای این مرحله از کپی رایتینگ سئو این است که فقط بنویسید. مردم اغلب در آوردن اولین جمله (یا اولین پاراگراف برای آن موضوع) مشکل دارند. اما، در این مرحله، می توانید از نوشتن آن پاراگراف اول به کلی صرف نظر کنید. کافی است چند کلمه با اشاره به محتوایی که پاراگراف اول شما باید شامل آن باشد را یادداشت کنید و شروع به نوشتن پاراگراف دوم کنید. هنگامی که بدنه اصلی پست خود را کامل کردید، نوشتن شروع و پایان آسان تر است.

اگر جمله‌ای از نظر گرامری درست نیست یا به نظر ناخوشایند می‌آید، فقط ادامه دهید و هنوز نگران آن نباشید. شما می توانید این موارد را در فاز بعدی که ویرایش است بازنویسی کنید. در مرحله نوشتن، ماندن در جریان نوشتن مهم است.

به ساختار متن خود بچسبید.

در حین نوشتن از ساختاری که در مرحله آماده سازی ایجاد کردید به عنوان طرح کلی استفاده کنید. و پاراگراف ها را مطابق آن طرح بنویسید.
مطمئن شوید که پاراگراف های واضحی می نویسید. هر پاراگراف را با مهمترین جمله شروع کنید، سپس آن را توضیح دهید یا به تفصیل بیان کنید. خوانندگان شما تنها با خواندن اولین جملات پاراگراف شما قادر خواهند بود مهمترین مطالب مقاله شما را درک کنند.

اطمینان حاصل کنید که متن شما خوانا است.

خواندن از روی صفحه نمایش سخت است، بنابراین اگر می خواهید خوانندگان شما کل پست وبلاگ شما را بخوانند، باید خواندن آن را آسان کنید. پست هایی که خوب و خواندنی هستند باعث بازگشت بازدیدکنندگان بیشتر و نرخ تبدیل بالاتری می شود. مهمتر از همه، مطمئن شوید که متن شما برای مخاطبی که برای آن می نویسید درست باشد.

چند راه برای بهبود سبک نوشتاری

برخی از افراد نویسندگان طبیعی هستند و برای کپی‌رایتینگ سئوی خود نیازی به راهنمایی ندارند – آنها می‌توانند یک مقاله جذاب، سرگرم‌کننده و خواندنی در چند دقیقه بنویسند. دیگران فاقد این مهارت هستند. اما، در حالی که نوشتن جذاب، یک امر استعدادی است، تمرین مطمئنا کمک می کند! بیایید به چند نکته برای بهبود سبک نوشتاری خود و همچنین دو سبک نوشتاری برای آزمایش نگاه کنیم.

نکته: زیاد بخوانید!

اگر می خواهید سبک نوشتاری جذابی ایجاد کنید، خواندن آن واقعاً به شما کمک می کند.
خواندن (رمان ها، وبلاگ ها، مجلات، هر چیز دیگری) به شما انگیزه می دهد که مقاله های عالی خود را بنویسید. این به شما یاد می دهد که دیگران چگونه جملات خود را می سازند و پاراگراف های خود را می سازند. این به شما یاد می دهد که چگونه از طنز استفاده کنید و چگونه با زبان بازی کنید. بعلاوه، به شما امکان می دهد در مورد آنچه که یک مقاله خوانا را ایجاد می کند، احساس عمیقی داشته باشید.

سبک هرم معکوس

هرم وارونه، یک سبک نوشتاری شناخته شده در روزنامه نگاری، اساساً به این معنی است که مهم ترین اطلاعات خود را در ابتدا قرار می دهید.
شما نکته کلیدی خود را در نیمه پاراگراف سوم دفن نمی کنید، بلکه داستان کامل را در پاراگراف اول بگویید.
البته می توانید در پاراگراف های بعدی توضیح دهید. اما شما پیام اصلی خود را بلافاصله دریافت می کنید. این سبک نوشتاری برای برخی از انواع مقاله ها بسیار خوب است. این به ویژه در حال حاضر مفید است که محتوای وب به طور فزاینده ای برای پاسخ به هر نوع سؤالی که ممکن است یک جستجوگر داشته باشد استفاده می شود.

داستان سرایی

همه یک داستان خوب را دوست دارند، و بیشتر مردم احتمالاً می توانند یک داستان خوب را نیز تعریف کنند – به خصوص از تجربه شخصی.
خبر عالی: می توانید از قدرت داستان ها در کپی سئوی خود استفاده کنید! چه در پست‌های وبلاگ باشد و چه در صفحات محصول، از جمله داستان (مرتبط) تا حد زیادی علاقه خواننده شما را جلب می‌کند. داستان ها می توانند وضوح بیشتری ارائه دهند و حتی می توانند به خوانندگان شما کمک کنند که شما را راحت تر به خاطر بسپارند.

هر چند وقت یکبار استراحت کنید.

کپی‌رایتینگ سئو می‌تواند یک فرآیند نسبتاً فشرده باشد. اگر برای مدت طولانی بنویسید، متوجه خواهید شد که تمرکز سخت تر می شود. با این حال، بازه زمانی دقیق برای هر فردی متفاوت خواهد بود. اگر متوجه شدید که ذهن شما شروع به سرگردانی کرده است، وقت آن است که استراحت کنید.

من شخصاً نمی توانم بیش از 20 دقیقه در یک زمان بنویسم. اما صادقانه بگویم، دامنه توجه من بسیار کوتاه است. در آن لحظه، بلند می شوم تا قدم بزنم، به تقویم محتوایی اینستاگرامم نگاه کنم یا یک فنجان چای درست کنم. حتی یک دقیقه استراحت می تواند کافی باشد تا با تمرکز و خلاقیت تازه و جدیدی به نوشته خود بازگردید.

مرحله 3 فرآیند سئو کپی رایتینگ: ویرایش متن شما

پس از پایان نوشتن مقاله خود، اولین پیش نویس مقاله خود را خواهید داشت. این پیش نویس اول چیزی است که در مرحله نهایی نوشتن آن را بهبود خواهید بخشید. مرحله نهایی هنوز زمان زیادی را می طلبد.

مرحله ویرایش مرحله ای از فرآیند کپی رایتینگ سئو است که در آن باید «عزیزان خود را بکشید». از بیرون ریختن چیزها نترسید شما باید پست خود را بخوانید و دوباره بخوانید و دوباره بخوانید و جملات ناخوشایند، عبارات نامشخص و ساختارهای پاراگراف درهم ریخته را اصلاح کنید. در اینجا پنج مرحله برای ویرایش کامل مقاله خود آورده شده است.

مرحله ۱: آهسته (و با صدای بلند) بخوانید.

می توانید این مرحله را با خواندن آهسته قطعه خود شروع کنید (و حتی با صدای بلند، این واقعا می تواند کمک کند). هر جمله باید از نظر گرامری صحیح باشد و املای آن بی عیب و نقص باشد. شما باید نسبت به کار خود بسیار انتقاد کنید.

مرحله 2: روی جملات تمرکز کنید.

با اطمینان از صحیح بودن هر جمله شروع کنید. روی املای کلمات تمرکز کنید و فرمول‌های ناخوشایند را بازنویسی کنید. مطمئن شوید که جملات از نظر گرامری درست هستند و خوانایی را بررسی کنید: مطمئن شوید که جملات شما خیلی طولانی نیستند.

مرحله 3: روی پاراگراف ها تمرکز کنید.

اگر تمام جملات یک پاراگراف تأیید شد، به ساختار داخل یک پاراگراف نگاه کنید و بر همان جمله اول تمرکز کنید.
آیا اولین جمله اصلی واقعاً چیزی را که می خواستید در آن پاراگراف خاص بگویید را نشان می دهد؟
آیا جملات داخل یک پاراگراف به ترتیب منطقی ارائه می شوند؟
آیا برای اینکه ارتباط بین جملات را روشن کنید از کلمات انتقالی استفاده می کنید؟

مرحله 4: ساختار متن را بررسی کنید.

بررسی کنید که آیا ساختار بین پاراگراف ها واضح است یا خیر. آیا موضوعات مقاله شما به ترتیب منطقی ارائه شده اند یا نیاز به ایجاد تغییراتی دارید؟

همچنین باید عناوین و زیرعنوان های خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که کلمه کلیدی تمرکز شما در یکی از آن عناوین و زیرعنوان ها باشد. اما به همان اندازه مهم، مطمئن شوید که عنوان ها به خوانندگان شما کمک می کنند تا ساختار متن شما را درک کنند.

مرحله 5: درخواست بازخورد

آخرین مرحله در فرآیند کپی‌رایتینگ سئو، گرفتن بازخورد است. پس از ویرایش متن خود، باید از افراد بازخورد بخواهید. در  تمام پست هایی که می نویسید توسط حداقل دو نفر از همکاران  قبل از انتشار آنها خوانده شود. بازخورد اجازه می دهد تا دیدگاه شخص دیگری غیر از نویسنده وجود داشته باشد و تقریباً همیشه منجر به پیشرفت های گسترده در پست می شود.

همچنین مفید خواهد بود که به فردی از مخاطبان خود اجازه دهید پست شما را تصحیح کند تا بررسی کند که آیا پیام به درستی منتقل شده است یا خیر. همچنین، بازخورد شخصی با مهارت های نوشتاری و گرامر حرفه ای، مانند یک ویرایشگر، به شما کمک می کند تا پست وبلاگ خود را حتی بیشتر ارتقا دهید.

برای سئو کپی رایتینگ، از Yoast SEO استفاده کنید.

در حین ویرایش متن خود، افزونه Yoast SEO را واقعاً برای کپی‌نویسی SEO مفید خواهید یافت زیرا به بهینه‌سازی متن برای موتورهای جستجو و خوانایی بیشتر متن شما کمک می‌کند.

سئو کپی رایتینگ برای سایت های بین المللی

خوب نوشتن سخت است، خوب نوشتن به چندین زبان حتی سخت تر!
اگر صاحب وب سایت هایی برای چندین منطقه و زبان هستید، می دانید که این درست است. ترجمه محتوا به دلیل پدیده دوستان کاذب به زبان های مختلف می تواند یک تجارت دشوار باشد. دوستان دروغین به کلماتی اطلاق می شود که در دو زبان مختلف شبیه به هم هستند، اما در واقع معنای متفاوتی دارند.

ایجاد محتوا برای سایت های چند زبانه شما آسان نیست. هر چند این کار شدنی است، و ما فکر می کنیم 3 راه برای این کار وجود دارد:

  • ترجمه مطالب؛
  • ایجاد محتوای جدید برای آن بازار؛
  • ایجاد محتوا:
  • ترکیبی از هر دو.
    دریافت ترجمه احتمالاً ساده ترین کار است. اما مشکل ترین آنها نیز هست. آیا مطمئن هستید که ترجمه شما همان پیام را ارسال می کند و لحن صدایی مشابه مقاله اصلی شما دارد؟ اگر زبان مادری نباشید قضاوت در این مورد سخت است.
    بنابراین: همیشه از یک زبان مادری بخواهید کپی را بررسی کند. حداقل.

ایجاد محتوای جدید توسط تیم محلی شما مطمئن ترین انتخاب است که احتمالاً بالاترین کیفیت را دارد. با این حال، بسیار وقت گیر است و شما از محتوایی که در حال حاضر وجود دارد استفاده کامل نمی کنید.

بنابراین توصیه می‌کنیم «تبدیل» کنید: آنچه را که در حال حاضر دارید به‌عنوان پایه در نظر بگیرید، اما آن را دوباره به‌گونه‌ای کار کنید که متناسب با گروه هدف محلی باشد. اطمینان حاصل کنید که افراد بومی که بازار محلی را می شناسند این محتوا را ایجاد می کنند.

نتیجه گیری: سئو کپی رایتینگ یک فرآیند است.

کپی‌رایتینگ سئو زمانی بهترین کار را انجام می‌دهد که یک فرآیند تعریف‌شده را دنبال کنید و مطمئن شوید متن شما تا حد امکان خوب است. در حالی که همه یک نویسنده طبیعی نیستند، نوشتن سئو چیزی است که همه می توانند با تمرین در آن بهتر شوند. فراموش نکنید که محتوای خود را در طول زمان حفظ کنید تا از قدیمی شدن و کهنه شدن آن جلوگیری کنید!

منبع Yoast

شما هم دوست خواهید داشت...

سئو فنی چیست؟ 8 جنبه فنی که همه باید بدانند.

در این پست به اصول سئو فنی می پردازیم. در حال حاضر، بحث در مورد اصول سئو فنی ممکن است، از نظر شرایط یک تناقض به نظر برسد. با این وجود، برخی دانش اولیه در مورد جنبه فنی تر سئو، می تواند به معنای تفاوت بین یک سایت با رتبه بالا و سایتی باشد، که اصلاً رتبه ای ندارد.
سئو فنی آسان نیست، اما ما به زبان ساده توضیح خواهیم داد که به چه جنبه هایی باید (از توسعه دهنده خود بخواهید) هنگام کار بر روی پایه فنی وب سایت خود توجه کنید.

می خواهم بیشتر مطالعه کنم...
سئو داخلی چیست؟سئو on-page

سئو داخلی چیست؟ سئو on-page

سئو داخلی چیست؟
در سئو، عوامل درون صفحه (on-page) و فاکتورهای خارج از صفحه (off-page) وجود دارد.
فاکتورهای سئوی درون صفحه جنبه هایی از وب سایت شما هستند که می توانید برای رتبه بندی جستجوی بهتر بهینه سازی کنید. این در مورد بهبود مواردی مانند تنظیمات فنی، محتوای شما و کاربرپسند بودن سایت شما است. در این پست، همه چیز را در مورد سئو داخلی و تفاوت آن با سئوی خارج از صفحه توضیح خواهیم داد و در مورد برخی از بهینه‌سازی‌های درون صفحه صحبت خواهیم کرد که می‌توانند به شما در رتبه بهتر کمک کنند.

می خواهم بیشتر مطالعه کنم...