مقاله های آموزشی
طراحی سایت، سئو، UI، UX و....
سئو فنی چیست؟ 8 جنبه فنی که همه باید بدانند.
در این پست به اصول سئو فنی می پردازیم. در حال حاضر، بحث در مورد اصول سئو فنی ممکن است، از نظر شرایط یک تناقض به نظر برسد. با این وجود، برخی دانش اولیه در مورد جنبه فنی تر سئو، می تواند به معنای تفاوت بین یک سایت با رتبه بالا و سایتی باشد، که اصلاً رتبه ای ندارد.
سئو فنی آسان نیست، اما ما به زبان ساده توضیح خواهیم داد که به چه جنبه هایی باید (از توسعه دهنده خود بخواهید) هنگام کار بر روی پایه فنی وب سایت خود توجه کنید.
سئو داخلی چیست؟ سئو on-page
سئو داخلی چیست؟
در سئو، عوامل درون صفحه (on-page) و فاکتورهای خارج از صفحه (off-page) وجود دارد.
فاکتورهای سئوی درون صفحه جنبه هایی از وب سایت شما هستند که می توانید برای رتبه بندی جستجوی بهتر بهینه سازی کنید. این در مورد بهبود مواردی مانند تنظیمات فنی، محتوای شما و کاربرپسند بودن سایت شما است. در این پست، همه چیز را در مورد سئو داخلی و تفاوت آن با سئوی خارج از صفحه توضیح خواهیم داد و در مورد برخی از بهینهسازیهای درون صفحه صحبت خواهیم کرد که میتوانند به شما در رتبه بهتر کمک کنند.
سئوی تصویر: بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو
سئوی تصویر : افزودن تصاویر به پستها و صفحات محصول، افراد را تشویق میکند تا آنها را بخوانند، همچنین تصاویری که به خوبی انتخاب شدهاند میتوانند از پیام شما نسخه پشتیبان تهیه کنند و رتبه خوبی را در نتایج جستجوی تصویر به دست آورید. اما همیشه باید به یاد داشته باشید که تصاویر خود را با ویژگی های alt خوب ارائه دهید. زیرا متن جایگزین پیام صفحات شما را با عنکبوت های موتور جستجو تقویت می کند و دسترسی به وب سایت شما را بهبود می بخشد. این مقاله توضیح می دهد که ویژگی های alt و title چیست و چرا باید آنها را بهینه کنید.
چگونه عناوین صفحه عالی برای SEO ایجاد کنیم
نوشتن عناوین عالی صفحه و عناوین سئو یک مهارت ضروری برای هر کسی است که سئو کار می کند. چرا؟ زیرا تگ عنوان می تواند اولین چیزی باشد که کاربر در نتایج جستجو می بیند و همچنین یکی از مهم ترین عواملی است که گوگل برای تعیین موضوع صفحه از آن استفاده می کند. عناوین خوب برای سئو ضروری هستند! این مقاله به این موضوع می پردازد که چرا به عناوین صفحات عالی و عناوین سئو نیاز دارید و چگونه آنها را ایجاد کنید.
داده های ساختاریافته، چیست؟
ممکن است درباره داده های ساختاریافته، Schema.org و JSON-LD شنیده باشید. حتی ممکن است شنیده باشید که افزودن آنها به سایت شما روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما این اصطلاحات دقیقاً به چه معنا هستند؟ داده های ساختار یافته چیست؟ و چه ربطی به سئو دارد؟ همه اینها و نحوه شروع را در این پست توضیح خواهیم داد!
UX چیست؟ (و چرا خود را به زحمت بیاندازیم)؟
UX چیست ؟ شاید قبلاً شنیده باشید که می گوییم: UX سایت شما برای سئو ضروری است. اما تجربه کاربری چیست؟ و چرا برای سئو مهم است؟ در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چیست و چرا اگر میخواهید در گوگل رتبه بالایی کسب کنید، نباید آن را نادیده بگیرید. علاوه بر این، ما به شما نکات سریعی را در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید تا کاربران سایت خود را راضی نگه دارید به شما ارائه می دهیم.